Outdoor I'm new so don't shoot me when i did not search the forum good enough..

J

J@sper

Guest
Hi,

I Have 4 auto flower ( 3 x maxi gom grass-o-matic and 1 x automazar dutch passion )

They are 1 week old. They stand outside but i'm afraid they dont get enough ligth. So i want to give them some more light inside.

What do you recommend?? i was thinking of LED but i dont kwow of this works good so far..

What for advise can you give me?

Greetings JAsper

@ Organic grower i will check that guide out for sure!! Thans for the tip.
They get around 8-9 huours of sunlight...

@ Joe dirt thank you!!

Hey J@sper, just my :2cents: but if I was you I would just grab a 250-400 watt Phillips CMH. Will work for veg and flower, so no need to change bulbs. Would cost you aprox 150 euros for ballast and light. Good luck with your girls :D

LED would be good if you live in a hot climate. You wouldn't need much in terms of cooling fans.

Tshirt ninja runs a nice LED grow. As well as seymor buds.

Jasper mijn Autoflowering Haze staat ook gewoon in de tuin buitenlight/zon licht is altijd beter dan binnen licht en een led zou ik al helenmaal niet doen.maar dat is mijn mening.
ze staan dus 9 uur per dag vol in het zonlight en daarnaa in schaduw
probeer het gewoon buiten eerst en kun je gelijk kijken hoe het kweken lukt .
lukt het een beetje en vind je het leuk om te doen gaa van de winter binnen aan de slag van mij kun je wat testers krijgen dan en advies wat voor tentje en hps licht je moet gebruiken.
(kun je gelijk sparen voor mooie binnen kweek spulen)
ps verwacht de eerst keer niet veel van de opbrengs in je tuin zie het als fun!:toke:

groetjes LBH

Back