The weatherforcast for the next 48 hrs says temperatures will fall to 10 degrees centigades. Our Lady of the Balcony is going inside until I would like to sleep out side and the sun again is shining.
 
Day 50

Finally an update.
@danishgrow

Our Lady of the Balcony, Santa Maria Semper Virgine is doing great. She has spendt a few days in the tent during bad weather. Now Our Lady is back on the balcony.

Look at those crystals!

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
 
Den kan vidst godt klare 4 uger mere den Alien OG
Jeg skal nok lige vise dig et mega godt tricks man kan gøre med autoflowers så du stresser den mega meget så der kommer mange flere krystaller på :)
Jeg har lige gjort det ved en af mine.

It can be known well handle 4 more weeks the Alien OG
'll just show you a mega good tricks you can do with auto flowers so you stress the mega much so that there will be many more crystals on :)I
just made it by one of mine.
 
Den kan vidst godt klare 4 uger mere den Alien OG
Jeg skal nok lige vise dig et mega godt tricks man kan gøre med autoflowers så du stresser den mega meget så der kommer mange flere krystaller på :)
Jeg har lige gjort det ved en af mine.

It can be known well handle 4 more weeks the Alien OG
'll just show you a mega good tricks you can do with auto flowers so you stress the mega much so that there will be many more crystals on :)I
just made it by one of mine.

At least 4 weeks.

Yes, please, show me!

I haven't stressed her since the flowers developed.
 
Min kammarat viste mig det tricks det kan være det står et sted.
Når de er ved og være der måske en uge eller 14 dage fra. SKal du smide dem ind i et mørkt rum først i en dag. også ud i solen igen også smider du den ind i mørke i to dage :p
Min kammarats dryssede helt vildt og man kunne ryge de små blade efter fordi de var så klistret.
Og inden du skal høste skal de have min 1 dag i mørke igen. Jeg blev sku overasket for vi havde den samme plante men hans var fuldstændig hvis i toppen :D



My buddy showed me the tricks it can be the stands somewhere.
When they are about to be, and perhaps a week or 14 days. MuST you throw them into a dark room only for one day. Also out in the sun again too you throw it into darkness for two days: p
My kammarats sprinkled whole game and you could smoke the small leaves after because they were so sticky.
And before you shall reap, they have my one day in the dark again. I was sku overasket because we had the same plant but his was completely if the top

Google Translate when its best :D
 
Back
Top